“In gesprekken worden meningen en feiten niet alleen besproken, maar ook geconstrueerd. Gesprekken zijn daarmee de motor voor verandering, als ook voor weerstand daartegen. Het is dan ook van groot belang om goed inzicht te hebben in de aard en het verloop van gesprekken en wat daar zoal bij komt kijken. Dit werkpakket helpt daarbij.”
(Noelle Aarts, hoogleraar Strategic Communication Universiteit van Amsterdam en Universiteit Wageningen)
“Dit boek roept de lezer – terecht – op om te investeren in het goede gesprek. Zolang die investering nog niet vanzelfsprekend is hoeven we wat mij betreft niet te fluisteren, maar is stemverheffing geoorloofd”
(Mascha Weijers, manager communicatie & marketing Dichterbij)
“Als je waarde hecht aan goede gesprekken binnen je organisatie, dan is dit een onmisbare verzameling van tips en theorieën”
(Dora Horjus, directeur COT Instituut voor Veiligheids- en Crisismanagement Aon Company)
“Inspirerend, herkenbaar, praktisch. Een verfrissende en inspirerende set werkschriften met handige toolbox, die in mijn organisatie al heeft geresulteerd in goede gesprekken tussen medewerkers en managers over hun individuele bijdrage aan de koers van de organisatie”
(Sandra Bolder, directeur Global Talent Development DNV GL)